JAK PLANUJĘ WYJAZD

Jestem najszczęśliwszą osobą, kiedy mogę dokładnie planować, kreować wizje swojej podróży od a do zet. Uwielbiam mieć wszystko pod kontrolą i zaplanowane. Każda ewentualność w podróży jest wzięta pod uwagę. Oczywiście to kwestia wprawy, bo po mojej pierwszej podróży byłam nieco oszołomiona, ale spodobało mi się to tak, aby każdą kolejną podróż udoskonalić w brakujące rzeczy i te ewentualności, które bardzo często mają miejsce w podróży.  Polecam próbować samemu i nie przejmować się, że nie wychodzi. Zawsze nie wyjdzie to zależy od ilości prób jakie wykonujemy i nie przejmowania się porażką, tylko próbowania kolejny raz i kolejny raz. Tym samym doszłam do poniższego schematu.

1. Wybór miejsca
Tak jak pisałam wcześniej, dostosowuję się do taniego lotu, zazwyczaj wybieram miejsce w który nie miałam okazji jeszcze być to jest dla mnie clau wyboru miejsca.

2. Tani lot
Przeglądam na bieżąco fanpage z tanimi lotami - może w kolejnym poście dam listę moich ulubionych. Kilka razy wstanie w miesiącu przeglądam aplikacje ryanaira i wizzaira. Ceny w ciągu miesiąca ulegają zmianie, a to jest bardzo istotne dla mnie, więc często przeglądam i takim sposobem jestem  polecieć w moje wymarzone miejsce za grosze.

3. Transfer z lotniska
Ważna kwestia. Lotniska z tanimi lotami zazwyczaj są oddalone od centrum, dlatego warto pamiętać o kupieniu biletu na transfer od razu po kupieniu lotu. Zazwyczaj tak robię. Chyba, że nie wymaga tego dana sytuacja, bo ceny są stałe, a lotnisko wcale nie jest oddalone, aż tak od centrum. Tak było w Lizbonie i bilet kupiłam po przylocie.

3. Hotel/hostel
Osobiście uwielbiam booking.com ze względu na obsługę z którą zawsze jest możliwość kontaktu telefonicznego i rozwiązania danego problemu. Uwielbiam łatwość posługiwania się interfejsem strony internetowej jak i aplikacji. Jestem stałym gościem na tej stronie, chociaż inni również twierdzą, że airbnb jest dobrym miejscem na znalezienia apartamentu w bardzo niskiej cenie.

5. Zaplanowanie każdego dnia
Zazwyczaj to jest plan od rana do wieczora, aby móc jak najwięcej zobaczyć. Przeglądam vlogi, blogi różnych osób i dzięki temu kreuję swoją wizję zwiedzania.







Komentarze

Popularne posty